Zespół Szkół nr 2 im. Władysława Jagiełły

 11-700 Mrągowo, ul. Mrongowiusza 13B

E-mail: sekretariat@mragowo.edu.pl

Przejdź do strony głównej

Czwartek, 16 maja 2024

Zapytanie ofertowe na dostawę biletów lotniczych dla uczestników projektu nr 2022-1-PL01-KA121-VET-000055 w ramach przyznanej Akredytacji Erasmus+ w Zespole Szkół Nr 2 w Mrągowie

Zapraszam Państwa do złożenia oferty celem udzielenia zamówienia, do którego -   zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), przepisy tej ustawy nie mają zastosowania.

Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu rezerwacji, zakupu i dostawy do Zamawiającego 21 biletów lotniczych dla uczestników Projektu nr 2022-1-PL01-KA121-VET-000055 w ramach przyznanej Akredytacji  Erasmus+w Zespole Szkół Nr 2 w Mrągowie, według poniższego opisu: 

RODZAJ USŁUGI

ZAPOTRZEBOWANIE

UWAGI

Grupa - Bilety lotnicze (w dwie strony)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 21 sztuk

 

 

 

 

 

Wyjazd:

Kierunek: Malaga – Hiszpania

Wylot 21 stycznia 2023 – przylot do kraju docelowego w tym samym dniu

- klasa ekonomiczna

- 21 osób – 17 uczniów i 4 opiekunów

- wylot z lotniska w Polsce –Gdańsk lub Warszawa

Preferowane połączenie bezpośrednie. Dopuszcza się połączenia z jedną przesiadką.

 

Powrót:

Z lotniska w Maladze (Hiszpania)

Wylot: 4 lutego 2023 - przylot do Polski w tym samym dniu  - na lotnisko w Polsce–Gdańsk lub Warszawa

- klasa ekonomiczna

- 21 osób – 17 uczniów i 4 opiekunów

Preferowane połączenie bezpośrednie. Dopuszcza się połączenia z jedną przesiadką.

 

 

Wskazane jest, aby oferowane propozycje połączeń uwzględniały najkorzystniejsze połączenia pod względem długości trasy, czasu podróży.

 Wykonawca zapewni bilet najtańszy na rynku na danej trasie, z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego;

Przesiadka w połączeniu lotniczym nie może być krótsza niż 1 godzinę  i nie dłuższa niż 3 godziny.

 

Kryterium zamówienia - cena za realizację zamówienia – 100%.

 

-          cena biletu  powinna obejmować  łącznie wszystkie opłaty lotniskowe, bagażowe, manipulacyjne i inne przewidziane przez Wykonawcę,

-          każdy z uczestników może zabrać bagaż podręczny (wielkość zgodnie z wytycznymi przewoźnika) oraz rejestrowany (min. 20 kg);

-          zakup biletów musi nastąpić w dniu złożenia oferty, po dostarczeniu listy uczestników przez Zamawiającego,

-          Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia biletów w terminie 5 dni od dnia podpisania Umowy dotyczącej zakupu i dostawy biletów lotniczych, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mrągowie, ul. Mrongowiusza 65, 11-700 Mrągowo – osobiście, drogą pocztową lub mailowo.

-          płatność nastąpi po dostarczeniu biletów, w terminie 14 dni od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury /rachunku, na konto Wykonawcy wskazane w fakturze/rachunku.

Ofertę proszę złożyć osobiście, listownie na adres Zamawiającego lub w formie mailowej na adres: mszmigiel@powiat.mragowo.pl, do dnia 23 listopada 2022 r. do godz. 12.00.

Oferta musi zostać  wypełniona i podpisana na  formularzu ofertowym – (zał. nr 1 do zaproszenia).

Osoba upoważniona do kontaktu w ramach zapytania: p. Marek Szmigiel,   tel. 504 810 799.

Zamawiający może w każdym czasie, przed udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego, unieważnić przedmiotowe Zapytanie ofertowe bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ani Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.        

Zamawiający w terminie 1 miesiąca od daty udzielenia zamówienia publicznego, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających/powtórzonych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zachowaniem cen jednostkowych, parametrów technicznych czy warunków na jakich je udzielono. Udzielenie tych zamówień nastąpi, w takiej samej formie jak mu dzielone zostało zamówienie pierwotne z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamówienia pierwotnego i zamówień uzupełniających/powtórzonych nie przekroczy kwoty 130.000 zł netto. 

 

Załączniki do niniejszego sondażu stanowią:

1)    formularz ofertowy – zał. nr 1 do zaproszenia;

 

 

Metryczka

Wytworzono:2022-11-18 11:27przez: Wioleta Olencka
Opublikowano:2022-11-18 11:27przez: Wioleta Olencka
Podmiot udostępniający: Zespół Szkół nr 2 im. Władysława Jagiełły
Odwiedziny:426

  • Brak wpisów.